روش های ارسال
برای سفارشات بالا یک میلیون هزینه ارسال رایگان می باشد. سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا تیپاکس ارسال می گردد.
هزینه ارسال
هزینه ارسال سفارشات در زمان نهایی شدن سفارش بصورت اتوماتیک محاسبه و در قیمت نهایی منظور می گردد.
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه می شود. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
مدت زمان تحویل کالا
سفارش شما در اولین روز کاری بعدآماده سازی، ارسال خواهد شد.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
خدمات پس از فروش
هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “09143763054 “و یا ایمیل info@savalanasal.com یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، کالای مورد نظر جایگزین یا فسخ می گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.
در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند مابقی هزینه باید با هماهنگی پشتیبانی پرداخت شود. در غیر این صورت کالا ارسال نشده و وجه برگشت داده می شود.
خریدار تا قبل از ارسال کالا توسط مجموعه فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد.
عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “09143763054 “و یا ایمیل info@savalanasal.com یا “یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال می شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 48 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.
در صورت هر گونه ابهام با ما تماس حاصل فرمایید.